2010/11/21

20101121 Cursa de l'Esquiador a Hostalets de Pierola

Una setmana abans de la data habitual per les eleccions tornem a tindre la Cursa de l'Esquiador que enguany te la sortida i arribada a Hostalets de Pierola.
A la graella de sortida veig en Ramon Ribalta que em comenta que del club sols hi ha en Joaquim Fonoll una mica més endavant.
Amb puntualitat britànica donen la sortida i comencem a enfilar pels carrerons del poble que al ser petit rapidament ens condueixen a la sortida del poble.
Plans i una mica de baixada que em comencen a donar les primeres impressions del nou pneumàtic del davant. La baixada no ha estat mai el meu punt fort però a les darreres sortides havia començat a preocuparme. Em dona una seguretat que no havia tingut abans i fa molt més noble el comportament de la direcció...fàcil solució no? Ja m'ho varen dir l'altre dia que no es pot anar amb uns RIP onza de fa un pilot d'anys...de tant en tant convé renovar el material!

Enguany cal felicitar a l'organització per la tria del recorregut , doncs aquest és d'un gran bellesa tant en els trams trialers seguint els rierols com els trams més oberts amb les muntanyes de Montserrat de teló de fons, com el pas per Pedres Blanques i finalment el sender de pujada del Matarrucs pel mig de boscos frondosos amb el plus afegit de que es pot fer una bona part damunt la bici .

A l'arribada lrecollir la ja tradicional botifarra , llaunes de begudes , una revista i aprofito per parlar amb en Jordi Reixach i en Josep Ausas sobre el malograt Joan Vives, aquell home enamorat de l'esqui de fons tan meticulós amb el material . Sempre recordaré aquells esquis RCS perfectament estructurats que em va deixar en ocasió d'un dels cursets que orgatnitzava a Tuixent i que em van demostrar la importancia en l'elecció del material : anant molt més ràpid i segur que amb els meus propis esquis.
Descansis en pau , Joan!.

web                                  Resultats                     Track Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada